دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ روزبه بمانی به نام خسته شدم

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ

دعوت میکنیم از مخاطبین محترم رسانه موزیک پلاس شنونده آهنگ زیبا و شنیدنی با نام خسته شدم از خواننده محبوب و خوش صدا روزبه بمانی باشید.

ترانه: روزبه بمانی | تنظیم: سعید زمانی

دانلود آهنگ روزبه بمانی خسته شدم

موندم زخم خوردم از قلبم 

چون نمیشد از عشق برگردم
با غرورم یه شهر همدرده 

بس که شعرامو زندگی کردم

دانلود آهنگ روزبه بمانی خسته شدم

  • roya samani

نظرات (۲)

سلام دوست عزیز امیدوارم ساز دلت کوک باشه ایامت بکام

سلام ممنون از آهنگ‌های خوبی که گذاشتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی