دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام طلوع میکنم

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۲۹ ق.ظ

کاربران عزیز امروز می توانید شنونده ی آهنگ جذاب از خواننده ی نسل جوان  مهدی یراحی بنام طلوع میکنم از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ مهدی یراحی طلوع میکنم

طلوع میکنم اگر منتظر شنیدنی
اگرچه بعد زخم ها نمانده از منم منی
طلوع میکنم که تو از این خراب تر شوی
اگر چه دور رفته ای بلرزی و خبر شوی

دانلود آهنگ مهدی یراحی طلوع میکنم

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی