دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام دورهمی

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۲ ب.ظ

مخاطبین عزیز امروز م یتوانید شنونده ی آهنگی جذاب از محسن ابراهیم زاده بنام دورهمی از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده سال نو

دور هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حال خوبیو داره مگه دنیا بهتر ما آخه داره
دور هم بودن چه حالی داره دوتا چشمات عجب جادویی داره
دلم امشب حال خوبیو داره مگه دنیا بهتر ما آخه داره
توی این دورهمیا دلم با توئه با دلم را بیای من دلم میدوئه

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده دورهمی

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی