دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ آرون افشار به نام رفتم که رفتم

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۰ ب.ظ

شنوندگان محترم همینک می توانید موزیکی بسیار جذاب و شنیدنی را از آرون افشار بنام رفتم که رفتم از رسانه موزیک پلاس بشنوید

دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

رفتم که رفتم خداحافظ رفیق بغض و آوار
رفتم که رفتم نگاهم کن برای آخرین بار
رفتم ولی تو بمان و خاطراتم را نگه دار
رفتم که رفتم نشد رویای ما باور بگیرد
رفتم عزیزم نشد این قصه بال و پر بگیرد
بعد از من ای کاش تو را هر کس که عاشق شد بمیرد
من غم حرفای تو همه دنیای تو حسرتش مانده به قلبم
رنگ چشمای تو خواب و رویای تو حسرتش مانده به قلبم

دانلود آهنگ آرون افشار رفتم که رفتم

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی