دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام میشود برگردم

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۱ ق.ظ

همراهان عزیز امروز شنونده ی آهنگی زیبا و شنیدنی از حسین توکلی بنام میشود برگردم گرچه من بد کردم از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ حسین توکلی میشود برگردم گرچه من بد کردم

میشود برگردم گرچه من بد کردم 
چشم تو را تر کردم
برای تو چون دردم
عشق تو را رد کردم
گرچه من نامردم

دانلود آهنگ حسین توکلی میشود برگردم گرچه من بد کردم

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی