دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

شنوندگان محترم همینک شنونده ی موزیکی بسیار زیبا و شنیدنی از علی جهانیان بنام  با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامش از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ علی جهانیان با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامشو

با این همه بدی چرا بازم دلم میخواد تورو
میتونی تو جمله هام واضح ببینی حسمو
اینکه چقدر با ارزشی معلومه توی هر نگام
باعث شدی با بودنت، جز عشقِ تو چیزی نخوام
حدست درسته من فقط درگیر با تو بودنم

دانلود آهنگ علی جهانیان با هر نگاهت قلب من پر میشه از آرامش

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی