دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

همینک پیشنهاد میکنیم موزیکی جذاب را از خواننده ی جوان حسین بارانی بنام انتخاب اول و آخر قلبم تویی از رسانه موزیک پلاس بشنوید

دانلود آهنگ حسین بارانی انتخاب اول و آخر قلبم تویی

بدجوری دلم یه سفر دوتایی میخواد
تو باهام میای جون من بگو میای
وای چه حالی میده دوتایی با تو که حرفی نداری
توی عشق و عاشقی دلا رو به جاده بدیم
تا دلم دیدت پسندیدت به خدا اینجوری میخندی من دلم میره

دانلود آهنگ حسین بارانی انتخاب اول و آخر قلبم تویی

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی