دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام پس من چی

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

شنوندگان عزیز اینک شنونده ی آهنگ پرطرفدار و جذاب ازخواننده نسل جوان سامان جلیلی بنام پس من چی از رسانه موزیک پلاس باشید

دانلود آهنگ سامان جلیلی پس من چی

بعد از من دنیا به کامته پس من چی میگن که یکی کنارت هست من چی
هنوزم من دوتا دوتا دارم از هرچی تا کی پس خدا خدا کنم آخر چی

دانلود آهنگ سامان جلیلی پس من چی

  • roya samani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی